fleurop.hu
Általános Szerződési feltételek 2020 július 29-ig.
NB! Általános szerződési feltételek 2020. július 29-től:
https://www.fleurop.hu/hu/terms
Szállítás és visszaküldés
Annak köszönhetően, hogy a világ összes piacán jelen vagyunk, megrendelését órákon belül kiszállítjuk a világ bármely pontján! Mivel azonban az időzóna és a munkaidő országról országra változó, csak az alábbi feltételek mellett tudjuk garantálni a megrendelés napján történő kiszállítást
- A megrendelés elfogadása mindig a kiszállítási országban érvényes munkaszüneti napoktól és munkaidőtől függ.
- Nem tudjuk garantálni a szombat délutáni, vasárnapi és munkaszüneti napokon történő kiszállítást.
- A kemping, katonai bázis, hajó, tengeri kikötő és repülőtér nem minősül garantált szállítási címnek.
- Csak temetés esetén garantálható a kiszállítási időpont. Ezért kérjük a feladót, hogy a megrendelőlap „Szállítási adatok” részében a lehető legpontosabban adja meg a szállítási időt.
- Jeles napokon (Valentin-nap, Nőnap, Anyák Napja) sajnos nem tudjuk garantálni, hogy rendelése a kért „délelőtt”, „délután”, vagy „munka után” időszakban érkezik ki, azonban virágosaink mindent megtesznek, hogy lehetőség szerint alkalmazkodjanak ezekhez az igényekhez.
- Kórházba történő kiszállítás esetén kérjük megadni a részleget és a szobaszámot, ha csak lehetséges. A küldeményt csak a kórház recepciójára juttatjuk el.
- Szállodába történő kiszállítás esetén kérjük megadni a szobaszámot és a vendég(ek) (csoport, házaspár stb.) nevét. A küldeményt csak a hotel recepciójára juttatjuk el.
Előfordulhat, hogy az Ön által kiválasztott településre nem tudunk szállítani, ebben az esetben a legrövidebb időn belül tájékoztatjuk erről és amennyiben már kifizette a terméket, azonnal visszafizetjük Önnek.
Kérjük, gondosan ellenőrizzék, hogy a szállítási cím, beleértve a helyi telefonszámot is, pontos és hiánytalan. Nem vállalunk felelősséget azért, ha a küldeményt nem sikerül, vagy nem sikerül időben kézbesíteni a helytelen vagy hiányos cím miatt.
Különleges rendelések vagy kérések esetén kérjük, lépjenek velünk kapcsolatba. Konkrét időpontra történő garantált kiszállítás csak a vevőszolgálati részlegünkkel történő előzetes egyeztetés esetén lehetséges.
Ha nincs címzett, munkatársunk megpróbálja a küldeményt kézbesíteni, és ott hagy egy névjegykártyát, és később megpróbálja telefonon elérni a címzettet. Ha munkatársunk nem tudja átadni a virágot és nem tudja a címzettet a kézbesítési kísérlet után 24 órán belül elérni, munkatársunk tájékoztat bennünket a sikertelen kiszállításról, és Önt vagy telefonon, vagy emailben tájékoztatjuk a sikertelen kézbesítésről. A kiszállítást végző munkatársunk jogosult a virágokat más olyan, megbízható személynél vagy helyen hagyni (pl. szomszéd, recepciós, portás, ravatalozó stb.), akitől vagy ahol a címzett feltételezhetően megkapja a virágokat. Ugyanez érvényes az egyéb olyan dolgokra is (kísérőkártya, ajándéktárgy stb.), amelyek átadásáról az adott esetben megállapodtak.
Ha a címzett ok nélkül nem hajlandó átvenni a virágot, a teljes díjat ki kell fizetni, amelyet munkatársunk kiszámláz.
A szállítás egységesen 2400.-forint az egész országban, a bolttól számított 20 km-es körzeten belül, a világ más országaiba 3000.-forint a szállítás.
Előfordulhat, hogy az Ön által megjelölt település messzebb esik a boltunktól, ezért oda plusz kiszállítás díj ellenében tudunk csak szállítani, illetve egyáltalán nem tudunk az adott településre szállítani. Ezekben az esetekben az ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot a lehető legrövidebb időn belül.
Virágok
A virágok szezonális termékek, ezért bizonyos fajták nem mindig kaphatók a virágüzletekben, beleértve a Fleurop-Interflora online Virágpiacot is.
Nem tudjuk garantálni, hogy egy adott virág a világ minden virágüzletében állandóan kapható, különösen akkor, ha azonnalra kérik a kiszállítást.
A Fleurop-Interflora csokor ezért némileg eltérhet az online boltban láthatótól. Azonban minden Fleurop-Interflora csokor igazi alkotás, amelyet friss virágokból külön Önnek állítunk össze prémium Fleurop-Interflora üzleteink egyikében, és biztos lehet abban, hogy mindent megteszünk annak érdekében, hogy a csokor színben és formában megfeleljen az interneten, a képen láthatónak.
Vázát sajnos nem tudunk biztosítani a virágokhoz. A Fleurop-Interflora online Virágpiacon azonban külön jelöltük az olyan virágokat, amelyeket vázával szállítunk.
Garancia
A vásárlói elégedettség nagyon fontos mind számunkra, mind virágosaink számára. A garancia biztosítja Önt, hogy minden rendelés teljesítése szakértők által történik és a végeredmény elsőosztályú. Minden kompozíció friss virágokból készül és személyesen kerül átadásra.
Garantáljuk minden Fleurop-Interflora rendelés lelkiismeretes teljesítését. Garanciánk a következőket foglalja magába:
- a megrendelt terméket a virágos szállítja ki
- friss és hibátlan állapotban
- az Ön által választott napon
- a vásárlás napján érvényes áron.
Mindazonáltal, amennyiben panasza lenne, a címzettnek jogában áll kapcsolatba lépni a kiszállító Fleurop-Interflora virágossal. Utóbbi garantálja a termék minőségét kiszállítás után legalább 72 órán át, és amennyiben ez idő alatt a megreklamált növényt vagy virágot visszajuttatják a virágoshoz, az kicserélésre kerül.
Ez a garancia biztosítja Önt, hogy rendelését szeretettel és odaadással készítik, kizárólag a legkiválóbb minőségű alapanyagokból. Amennyiben mégsem lenne elégedett a kiszállítás vagy a kiszállított termék minőségével, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a kézbesítéstől számított legfeljebb 5 naptári napon belül.
Minden rendelés a Fleurop-Interflora partner üzletei által kerül feldolgozásra.
Természetesen minden ehhez szükséges adatot bizalmasan kezelünk és nem adunk át harmadik felek részére.
Kérjük, kérdéseivel és javaslataival keresse fel ügyfélszolgálatunkat.
Köszönjük online boltunkba vetett bizalmát.
Fleurop-Magyarország Kft.
HU-1055 Budapest
Balassi B.u. 21-23. 2/2
Tel: + 36 1 288 0634
Fax: + 36 1 239 3842
E-mail: info@fleurop.hu